Grand Prix

Jag är nog ganska så glad ändå att jag inte var i gbg, det verkade regna endel där. Usch och sitta ute då. Jason verkade glömma bort vart gasen satt i början, men gick bättre i slutet, men inte tillräckligt för att ta sig till semi. Kenneth Bjerre vann och Jonsson trea.
Kanske man ska ha som mål att ha körkort till GP i målilla som jag tror är i augusti... Det borde jag klara tycker jag.

Imorn blir det jobb igen, sen hem och vila en snabbis sen hoppas jag på E vill följa med mig till rocklunda, så kan han hjälpa mig med bra övningar på gymmet. Tror jag ska börja med 3 månader, sen flyttar jag nog över till glada oxen om vi får vårat friskvårdsbidrag där. Vi ska ju flytta med jobbet, så det kommer ligga precis vid glada oxen, perfekt. Både gym och solarie som granne :)

Nu ska jag se Yrrol innan jag lägger mig.

Btw de nya ostbågarna var inge speciellt goda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0