Gosh I miss You!

Jag avskyr kvällar numera, för dessa 5 dagar åtminstone.
Har precis dubbelavsnitt av Grey´s. Sista av den säsongen. Massor massor som hände, många tårar. Prata om att vara insatt i en serie.

Sitter och lyssnar på Sonja Aldén-Endel är vackra när de dör. Saknar mormor. 9 månader som har gått, tiden har gått snabbt, men ibland kan det vara svårt att förstå att hon verkligen är borta. Man trodde ju att hon skulle finnas kvar i många många år till..

E verkar glömma bort mig i Usa, neejdå så illa tror jag inte det är(hoppas jag) jag förstår att han har massor att göra och massor att se, jag är nöjd om han skriver nån gång om dagen. Men jag saknar ju honom.

Nu ska jag se om det är något bra på tv.

G´bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0