Bra helg.

Helgen har gått snabbt. Mamma och pappa kom lite efter 18 i fredags, vi gjorde tacos och åt och drack några öl. På lördagen kom jag upp ganska så tidigt så vi var redan iväg till kl 10, först ner till centrum och kika lite. Mamma fick shoppa för en gångs skull :) Sen blev det lunch på Kajen, och precis när vi skulle gå ut så började självfallet spöregna. HÄRLIGT! Dyngsur! Sen åkte vi ut till Erikslund och kikade där, hittade ett linne på tati, och så köpte jag en ny duk på nisses. Sen det sista tog vi Ikea, där hittade jag bara lite blommor och så tog vi en fika också. Männen hade nog ingen vidare rolig dag, men äsch det händer ju inte så ofta, och man får gärna komma med andra förslag ;) Våran shoppingtur var inte färdig förrän efter 17, så en lång dag verkligen.
Sen åkte vi hem och tog det lugnt innan vi åkte ner till stan, åt på West det var väl helt okej tycker jag. Sen gick vi vidare till Varda och tog någon öl, kunde sitta ute på terassen.. Men vi åkte hem runt tolv.
Och idag är det söndag och dom åkte hem runt lunch. Jag har haft en bra helg tycker alltid om att ha dom här.

Varit en väldigt lugn söndag, har inte gjort något alls. Ätit rester från tacos till lunch och ska väl snart se om jag hittar något ätbart att äta igen.

Nu ska jag fortsätta slöa..


Kommentarer
Bastianirmelin

Nice site, cool background. toni.

2011-05-31 @ 11:56:25
URL: http://bastianirmelin.bloghandler.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0