Boring

..

Håller på och tvättar, ganska så trist måste jag säga, det tar ju aldrig slut. Jobb gick bra, städ som jag trodde. Lönesamtal gick väl, ja jag vet inte, det märker jag väl när vi får beskedet om vad vi får i lön. Men jag är tydligen inte lika blyg längre, konstigt, många här i Västerås påstår att jag är blyg. Som jag sa till min gr chef så har jag inte sett mig själv som blyg innan, men när man bodde hemma i Vetlanda, så kände man ju de flesta på något sätt. Här är ALLA nya, så jag antar att jag är nog lite blyg. Jag är inte den som låter så värst mycket. Inte på jobb åtminstone, hemma är en annan sak ;)

Så imorn är jag ledig, stäääda. Men först en lång sovmorgon. Vågar man hoppas på fint väder?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0