Blev utgång.

Åkte hem till en arbetskamrat igår och drack lite, men det blev ganska så lugnt, efter mina 4 öl så mådde jag inget bra, så jag drack bara vatten efter 22 typ. Hade bara käkat sallad på hela dagen så illamåendet berodde nog på det. Vi åkte ner och satte och på Bill O Bob, FULLT med folk. Jag var inte där speciellt länge utan gick sen till Å där E var, satt där en snabbis innan vi begav oss hem. Var verkligen tvungen att köpa med mig mat hem så det fick bli från burger corner. Taxi hem, åt min mat sen somnade jag gott.
Var iaf kul att komma ut lite, hade inget speciellt kul hemma ensam.
Idag vaknade jag tidigt som vanligt dagen efter, klunkade i mig massor med vatten och somnade om igen. Inget bakis alls idag, väldigt skönt. Ingen ångest också väldigt skönt.

Har inte ätit något än så länge idag, förutom lite chips. Men ingen flötmat idag, det har nog blivit lite för mycket av det goda tror jag. Får se om jag får med mig E på träning, men troligvis inte. Men imorn hinner jag inte träna, på tisdag har jag tvätt direkt efter jobb så om det inte blir något idag så blir det inte tidigast förrän på onsdag. Jag skulle behöva bränna fett.

Så om 3 dagar åker E, jag kommer klättra på väggarna.. Buhu! Men hoppas han får det kul och att han köper med sig någon present :)

Nehe nu ska jag väcka älskling så vi kan leta efter mat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0