Bara 9 veckor kvar..

Har kollat lite på utlandsresor, kom på att det är 9 veckor kvar, det går jäkla snabbt tills dit även om det känns långt borta nu. Sista veckan kommer väl gå som en snigel men annars så :)
Finns ganska så fina resor som till grekland för hyffsade priser, jag vill absolut inte ta en resa som vi gjorde förra året, tror vi betalade 4200 per person till lefkas och hamnade åt helvete. Mitt ute i skogen i en båthamn långr ifrån allt. Då betalar jag gärna 4500 för ett hotell med pool och bar som ligger någorlunda närma centrum. Får se om jag kan få E så vi kan boka en resa snart.

Letar även bil, men svårt är det, jag vill gärna ha en ganska så liten bil, golf är ju fina, men lite dyrare.. AC är ett måste, och vill gärna ha dragkrok, för det är alltid bra att ha. Skulle vara skönt att köpa en bil ganska så snart, för det ger mig säkert mer motivation till att snabba mig med körkortet, och sen vill jag ha en bil tills den dagen jag har ett körkort..

Nu dags för sängen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0