22 Maj

Skönt det var med sovmorgon. Men E ringde och väckte mig vid 10, då var klockan där 4-5, hängde inte riktigt med på vad han sa, han hade köpt presenter, nyyyfiken jag blir. Han skrev igår och undrade efter min storlek och sen att han hade mätt med händerna? Ja det ska bli kul att se vad det kan vara.

Jag somnade förstås om efter han hade ringt och sov väldigt länge, fast det var min plan, att sova så länge som möjligt. Nu är klockan snart halv 4 och jag har inte ätit något än, funderar på vad man kan äta?! Det är ju så tråkigt att laga mat till 1 person. Till lunch vill jag äta något nyttigt och behöver även mat till jobbet imorn, så jag blir nog illa tvungen att laga mat. Blää!

Ikväll blir de GP,sist sände dom alla heat så bäst att dom gör det idag också.

Nehe nu ska jag gå till affären och handla min älskade Pepsi Max :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0