Upp och Ner...

Känns som dagarna går lite segt nu bara för jag ska åka hem på torsdag.
Imorn fick jag ett uppdrag att bege mig ner på stan och köpa present. Så det får jag väl vara snäll att göra :)

Något som är kul när den galna släkten har varit ute är att när man ringer till mamma och pappa så låter det som om det varit ganska så lugnt, men så pratade jag med min kusin, och det var visst inte så lugnt.. Haha. En hade plankat in på hotellet och blivit utslängd, en dansa runt hela dansgolvet, en som faktiskt åker rullstol för hon har ms skrek högt att hon var handikappad, och en gick hem för hockey matchen gick dåligt. Jag lär få höra mer när jag kommer hem. Men inte av mamma och pappa heller, men dom kommer få höra av mig.. Hahaha!!!

Håller på att tvättar, måste snart springa ner och hänga upp, ni kan inte ana hur mycket jag längtar efter att få slippa detta springande.. Joo jag var upp till Verner och hämtade uppsägningspapprena idag, så nu är frågan om vi verkligen ska våga säga upp lägenheten och chansa att vi hittar en lägenhet? Svårt..

Nehe nu måste jag springa ner...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0