To good to be true!!

Kan inte sluta vilja ha den där lägenheten, men E som kan lite om det där har varit inne på deras årsredovisning sen 2008 och den såg ju inte så bra ut tydligen, jag bara lyssnar och håller med typ. E ska ringa mäklaren imorn och höra hur den såg ut 2009 och varför det såg så dåligt ut. Man vill ju gärna inte köpa en lägenhet som kommer gå upp i hyra med nästan 2000:- eller att det konkar. Men säkert kan detta hända bara för att vi för EN GÅNG SKULL har hittat en lägenhet som vi båda kan tänka oss. Har letat i evigheter efter lägenhet, tycker det är våran tur nu.

Jobbat idag, det har inte varit det lättaste kan jag säga, kommer fan ingenvart i detta väder, höll på att blåsa bort själv, och har dom skottat gå/cykelvägarna? NEJ! Inte ens trappan vid jobbet var skottat och där höll jag på att ramla omkull. Ganska så slut i benen efter denna dagen. Kan det inte bara sluta snöa nu?

Hungrig börjar jag bli, men är inget sugen på att laga mat, så försökte muta E med att jag kunde bjuda på sallad, men det verkar inte bli något med det. Buhu. Jag oorkar inte.

Äntligen är jag ledig också, men som vanligt behövs det tvättas och städas, hela sovrummet ser ut som ett bomdnedslag av kläder!!! Vi måste flytta..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0