Svårt

Uppe med tuppen, kvart över åtta var vi uppe(!!!!!) vi missade starten på vasaloppet. Men frukost tillsammans vid bordet, det är väldigt sällan det händer. Sen efter kanske 1½ timma så låg vi båda och sov i soffan. Vaknade upp när den första kom i mål :)

Sen har vi varit ute i Brottberga och kollat lägenheten som vi intresseanmälde oss på, såg jättemysigt ut, men är nog mer till för barnfamiljer, och dit har vi inte kommit än. Sen så gick vi på visningen på k-borg, den var också jättefin, lite mindre än jag trodde. Men det var sjukt många som var där, så det lär ju bli budgivning på. Men E har fått mig FÖR mycket intresserad av ÖM, jag kan verkligen inte bestämma mig om jag har råd eller inte. Det får ngo banken ta och bestämma. Vi ska nog boka en visning iaf. Men där är det fint att bo både på vinter och sommar.

Sen var vi och åt på Gränden, sen åkte vi ut såjag fick köra lite, det går helt okej men så kul tycker jag nog inte det är än så länge. Visst vill jag ta körkort men fan det är ju svårt att hålla reda på allt man ska göra på en och samma gång. Men det är kanske så i början?!

Nehe nu ska vi se film och svulla lite, iaf jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0