Ssage?

Hittade på lite lunch, sen kom E hem, sen åkte vi ut och hälsa på E´s mamma och Jörgen. Fick lite fika och vi är sämst någonsin på att banta jag och E. Jag är nog sämst idag, för jag åt hamburgare påvägen hem. Känner välatt jag egentligen inte behöver gå ner i vikt just nu. Jag pendlar fram och tillbaka i det. Men jag har ju tänkt att gå ner i vikt en gång till innan sommaren, jag får väl ge mer då. Men jag ska ändå försöka hålla mig till nyttig mat. Ja förutom idag då, men det är inget måste. Nu kan det få gå sakta neråt i ett eller två kilo, så tar jag dom två sista innan sommaren, sen vill jag inte gå ner mer i vikt. Då är jag på 50 kg. Så just nu står jag på 54, har gått ner lite mer än ett kilo sen jag började den här bantningen.

Imorn är det jobb igen, tror nästan jag vet hur min dag ser ut. 2 timmarn, inköp,rast, städ och inköp. Jag gissar att den ser ut så ungefär. Sen efter jobb tror jag att jag lägger mig i solariet en stund :D

Är äntligen av med en skuld också. Skönt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0