Smygare..

Brödet blev super gott..
Efter bröd i magen så åkte vi och "smög" på en lägenhet, vi ville se hur den låg, det var inte lätt att komma fram men E fick gå i all snö för att komma upp, men ha glömde se om det var något vattenutsikt :( Men nu SKA jag inte få några höga förväntningar och bli besviken igen, vi ska ringa om en visning imorn, sen kan det ju bli budgivning och då kanske de bli skit högt. Sen kanske vi ska gå på en visning på lördag, på en tvåa på öm, ingen som vi är intresserad av egentligen, utan bara för att se hur det ser ut.
Jag måste tydligen gå med i A kassan för att E ska ta lån med mig, så det får jag väl ta tag i imorn, då blir jag ju ännu fattigare buhu..

Det blev ugnsfalukorv och potatismos till middag, så nu har jag en såndär svullen mosmage. Men gott vare...

Tände ljus på hyllan vid tvn, och vem fick inte upp ögonen för det om inte lilla Sture... Han försökte hoppa upp men jag fick tag i honom i luften. Som tur är så förvarnar han med ett pip innan. Lilla sötnöt, Skilla gjorde likadant för några månader sen, men hon kom inte ända upp utan hängde på hyllkanten.

Nu ska jag ge mig in i lägenhetsvärlden igen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0