No call!!

Uppe med tuppen, nja nästan iaf, vid halv tio vaknade jag. Märkte att elen måste ha gått, för klockorna stod och blinka. Hoppade in i duschen, gjorde mig ordning och väckte min andra hälft. Sen iväg på visningen av lägenheterna på ÖM, så småå dom är, både tvåorna och treorna såg väldigt små ut. Och det sämsta är att just nu ser det ut som om man har okej utsikt över vattnet, men det ska byggas ett lika stort hus till som kommer att skymma utsikten. Så nej det blir nog inget ÖM för oss.. Mäklarn på ÖH har inte hört av sig så jag gissar på att det inte blir någon visning imorn :(

Vi har precis varit iväg och köpt en massa snacks, och nu är man äckelmätt och har massor över. Hittade mina kära trossar som jag aldrig hittar..

Ikväll blir det lugnt, E ska iväg till vänner och äta tacos och kanske dricka lite öl, funderade på om jag skulle med men jag stannar hemma, hänger jag med så vet jag inte hur jag ska komma hem, och så vill jag vara hemma någorlunda tidigt eftersom jag tyvärr måste jobba imorn. Så jag tänker också äta tacos och så får jag väl se lite på melodifestivalen som jag inte sett något av..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0