Mitt i natta

Snart dags för sängen. Fick för mig att baka för en stund sen, blev blåbärsgrottor, väldigt gott måste jag säga, smuliga men goda. Snabbt gick det också.
Sen har jag sett lite Cougar Town, men ch131 funkar ju fortfarande inte så jag måste se på sidan som man bara kan se en viss tid på. blä.

Jag & M håller våra tummar för att vi ska hitta en husbil så vi kan åka iväg på fredag. Vi vill ju så gärna shoppa :) Jag behöver inte åka till Tyskland, men för att männen ska bli nöjda så är kanske det lika bra.. E ville inte bara åka till ullared, han förstår inte det roliga..

Vi kan nog verkligen inte bli mer veliga än vad vi är just nu, ena stunden tycker vi att det blir för dyrt om vi ska bo på öh, andra stunden så blir det skit bra. Vad fan håller våra huvuden på med? Men jag vill egentligen hitta en lägenhet som man verkligen fastna för, och så känner jag inte för den. Så på det sättet är det ju bättre att flytta till en hyres samtidigt som man letar efter ett boende som man verkligen tycker om. Och undra hur snabbt man kan bli av med denna hyreslägenheten om det skulle vara så om vi fick den andra hyres? Det är ju 3 månaders uppsägning, men 2.or är väl iget svåra att bli av med, då borde det väl gå att ordna så man kan flytta härifrån snabbare?
Jag kan borde ta det med Verner istället...


Nehe ut och röka sen sova. Jag gissar på att en smått nervös Lina komma vakna upp imorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0