Me loves shopping!

Oj vad det är farligt att gå på stan, pengarna bara rymmer från plånboken. Gick en på vero moda och köpte en tunika/skjorta till fast en annan färg. Sen till cubus och köpte nagellack och trosor. Och på åhlens blev det nagelfil och kajalpenna. Gick även in på Make Up Store och bokade in min sminkkurs som jag fick av min käraste i julklapp. Men den är inte förrän den 18.e, då får jag även shoppa smink för 500:- skit bra! Undra vad som är mest värt att köpa, ögonskuggan ska tydligen hålla väldigt länge. Vi får se, hoppas dom rekommenderar något bra, men inga starka färger, det är inte jag.

Ikväll blev det kyckling och potatissallad till middag. Som jag skrev igår så bantar jag inte direkt något mer, jag har ingen direkt motivation för de. Kanske den kommer tillbaka i maj då sommarn närmat sig (hoppas jag).

Nehepp in i duschen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0