Home again!

Hemma i västerås igen. Har varit en bra helg hemma i vetlanda, förutom att tågen till vetlanda tog 2 timmar mer än de skulle.. Skit tåg, så trött på det.

Fredagen blev det shopping i jkpg, linnen,toppar,leggings,skor och lite från ikea. Kvällen åt jag och mamma tacos. Pappa var på hockey i lkpg. Lördagen blev det lite till shopping, ännu ett linne och en lite mer vårjacka. Träffade även morfar en liten stund. Har mest umgåtts med familjen och Eve. Fick även träffa Natalies lilla bebis Melker, vilken lugn fin liten kille. Han satt så lugnt när jag höll honom.

Dagarna har gått så snabbt, som alltid när man är hemma i Vetlanda. Men nu är jag hemma i verkligheten igen. Tillbaka till jobb och hem. Mina käraste har bokat Usa resa, han lär ju få köpa en present till mig :) Kul för honom, men jag hade gärna också åkt dit. Fast bara med honom. Imorn ska vi på visning, E var på en visning idag, den var inget bra, så den stryker vi från listan. Som de flesta andra har fått göras. Svårt det ska vara.

Dags att göra lite smörgåsar till imorn. Så jag får lite längre sovmorgon....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0