Helgen över..

Jahopp så har denna lediga helg gått. Igår så var vi ut till E´s mamma en liten stund. Sen på kvällen så var vi ut och åt med J& E på pitchers, sen gick vi till BmB, jag var inte allt för sugen, var skit trött. Så vi gick väl runt 1 tiden tror jag, skönt att slippa all kö ut..
Idag har då varit lugn, inte gjort något alls, blev bakis mat, och sen film med grönsaker och dipp till.

Imorn ska det jobbas igen, men en ganska så lugn dag, har mönsterarbetsplatsen i 3 timmar, sen blev jag tvungen att sluta tidigare eftersom vi ska på visning kl 14. Jag hoppas den är bra och fin, jag bara längtar tills vi får packa ner våra saker härifrån. Så mycket jag hoppas på att vi kan slänga...
Nej nu håller vi tummarna för att lägenheten är bra och att vi kan få flytta dit..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0