Gaaaah!

....
Åhh vad jag är sötsugen. Rejält godis sugen. Men inget på vardag och helst inget på helgen heller.
Jag är iaf mycket bättre än E på att banta, han drack öl och åt god mat ihelgen och idag åt han tydligen kakor. Det skulle jag aldrig göra ;) Haha.. Nej kakor är faktiskt inget som jag har sug efter. Och öl har jag smått tröttnat på, drinkar är godare, oftast!
Har inte fått någon direkt information om lägenhet ännu, fastighetsmäklaren visste tydligen inget om varför det gått så dåligt för föreningen? Så han skulle återkomma när han pratat med säljaren. Åh bara för man hittat något så känns det inte speciellt seriöst. Men E vill fortfarande på bo på ÖM, och nu har han hittat en 2.a på 62 kvm med låg hyra men den kostar förstås förbannat mycket. Jag vill egentligen inte flytta till en lägenhet som är 4 kvm större än den vi har nu, och sen om vi skulle flytta till den så skulle jag äga väldigt lite av den. Tyvärr är jag nog way för snäll och ger med mig väldigt lätt, men inte förrän jag vet att lägenheten på kristiansborg inte är något att ha ger jag med mig. Helst inte då heller. Men vi behöver flytta!
Som nu när jag skulle ner till tvätten med två stooora ikea påsar tvätt, så var vägen skottad, FRAM TILL TVÄTTSTUGAN, sen hade dom lagt en stor jäkla snöhög mitt i vägen, så jag fick gå runt parkeringen. Vad är det för k*kar som skottar egentligen?


Nehe klockan är över 3, Dawsons har börjat, orkar nog bara med ett avsnitt idag, sen ska jag sova..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0