Blir så less!

Börjar smått tröttna på att leta lägenhet, det dyker ju inte upp något. Och den lägenheten vi var intresserad av som var reserverad skulle skrivas på idag men finns fortfarande kvar på hemnet. Why? Slow ones.
Sen så fanns det en trea på öm som var lite småintressant men avgiften var hög, E trodde den skulle sänkas efter han kollat igenom något på internet, men sen hörde han med någon arbetskamrat och så låg det tydligen inte alls till. NEHE!
Varför känns det som om vi inte kommer hitta något, E är för jäkla kräsen, vilket kan vara bra men nog lite för mycket. Det känns inte som om jag har så speciellt mycket att säga till om egentligen.

Jag tänker fortsätta gnälla, hemmet ser ut som skit just nu och jag blir så trött på att det alltid är just jag som ska städa på mina lediga dagar. Disken är överfull, dammråttor/katthår i varje hörn. När ska jag få ha mina lediga dagar till annat än städa/tvätta? Jepp that´s not gonna happend.

Nej jag har just nu ingen lust me nå, vill gå i ide tills en lägenhet dyker upp. Jag vill ha flyttat härifrån till sommarn, men det känns ju ganska så långt borta.

Nej piss å skit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0