Besviken

Måndag igen. Jobb gick helt okej. Ringde mäklaren och tvåan på öster mälarstrand var reserverad. Åhh så besviken jag blev. Blir irreterad av att lägenheten finns ute när den inte är tillgänglig. Fast det är väl så fram tills den är helt såld och påskriven, den skulle skrivas på på onsdag. Det skulle finnas liknande fast bättre läge, men kostade väldigt mycket mer. Min gräns gick där tvåan var.

Jag har nog granskat varennda intressant lägenhet på hemnet, men ingen som är så direkt lockande. Hittade en, men den var inte E något intresserad av. Det är väl bara att fortsätta att leta. Nån gång kommer väl det fram någon lägenhet som vi vill ha.

Känns drygt med två jobbardagar till när jag egentligen skulle vara ledig på onsdag, men den där jäkla mönsterplats saken är på onsdag så jag bytte dag.

Nehe ska se Secret lives of women på trean..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0