3.e Mars

Tog en lång sovmorgon, gick och la mig sent inatt/morgonen. Blev visst båda Dawsons sen slocknade jag, E hade öppnat fönstret i sovrummet och det var skit kallt. Jag gillar inte att somna och vakna när det är kallt.

Idag vägde jag mig, nu har det gått neråt endel. Men snart nöjer jag mig nog för denna gången.

Tog tag i städningen, aldrig spännande direkt, men behövligt.
Vill att dagarna ska gå, på söndag ska vi troligen gå på visningen på kristiansborg.
Sen kan vi hoppa över några veckor så det blir den 25.e, då åker jag hem till Vetlanda. OM nu inte E får riktigt för sig att flytta till den där 2.an på ÖM, där är det tydligen inflyttning redan 1a april. Men jag har svårt att tro att vi blir av med denna innan dess, och sen så vill jag ju helst inte flytta dit. Men vi får se.

Jag borde nog ta och äta någon lunch, men vi har inget lättlagat här hemma. Vilka problem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0