31.a Mars

Var upp tidigt, tidigare än E t.om, inte okej på en ledig dag. Men det var den enda tiden som fanns idag med han som jag kör med, så jag får ta det jag får. Men det gick helt okej, jag känner mig inte så nervös som jag trodde, men jag kan ju inte påstå att det gick jättebra, finns massor kvar som jag ska lära mig. Alla de där hundra sakerna som man ska göra samtidigt måste bli en vanesak. Men helt okej gick det.
Nästa gång ska E med och då ska vi köra ute i hässlö. Vet att flygplatsen ligger där, men inte mycket mer. Körde ju vid villakvarter idag, men som tur är var det ju lugnt.

Åkte hem och la mig en stund till, sen upp och börja städa, som jag precis är färdig med, satte upp de gröna gardinerna igen, så nu är det grönt igen i vardagsrummet, så nu är väl E nöjd när det lila är borta :(
Håller även på att tvättar, förstår inte hur mycket kläder vi använder, det är alltid lika mycket om det bara är en vecka mellan tvätt tiderna. Men jag ska väl fortsätta med det, så det blir klart snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0