30 Mars

En okej dag på jobbet, har det ganska så lugnt nu när min Gr chef inte är där, för då får jag en lucka som jag kan sätta mig ner och planera för gruppen.
Efter jobb cykla jag till jysk och köpte bamboo persinner om det nu heter så. Blev faktiskt snyggt i köket, fast jag fick då inte upp dom som dom skulle sitta, utan det jobbet gav jag till E :) Med två katter som ÄLSKAR snören är det inget lätt att få upp något, försökte stänga in Sture i sovrummet en stund, men han tjöt så jag kunde inte vara så elak.

Har precis kommit hem från övningskörning, nu känns det lite bättre, tycker fortfarande det känns jobbigt, massor av saker att tänka på som man ska göra på en och samma gång. Ögonen ska helst sitta i nacken plus där dom sitter, gärna på sidan också för den delen. Men alla säger att det är en vanesak sen, så jag hoppas det blir likadant för mig med.

Kontantinsats pengarna är fixade, nu är det bara lägenheten som fattas.. Men vi hittar en snart, visst?

Nu har jag en massa serier att ta igen, saltön,gossip girl och 90210 som jag missa förra veckan..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0