2.a Mars

Skönt med en ledig dag, gick upp runt halv tio, sen var det bara att göra sig ordning för att gå till barnmorskan. Där gick det ju snabbt, skulle bara byta piller. Funderade på om jag skulle ta en runda på stan när jag ändå var så närma, men det orkade jag inte. Så jag gick förbi ica ettan och köpte min lunch plus en massa saker.

Min viktnedgång vet jag inte ritkigt hur den går, när jag ställde mig på vågen igår så hade inget hänt, men när jag ställde mig på vågen idag så hade jag gått ner ett kilo från igår till idag. Känns som om vågen inte är så trovärdig just nu. Men det verkar ju som om det går neråt iaf. Tallinn kilot är NU borta. Tog tydligen längre tid än jag trodde.. Ihelgen ska jag försöka att inte vara lika vek som förra, men det vet man aldrig.

Har plockat undan lite här hemma, städning får bli imorn, ikväll ska det tvättas.

Om man ska ta och plocka ihop all tvätt kanske..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0