17.e Mars

Blev ingen vidare lång sovmorgon idag inte. Vaknade runt tio. In på mejlen och såg att vi fått visning i centrum, så på måndag är nästa visning. Konstiga tider, så jag blir tvungen att ta komp. Men lägenheten är hyres och den har ingen balkong.

Annars idag tog jag tag i städningen, öppnade lite av fönstret vid balkongen, och vem hade inte hoppat ut genom den lilla springan? Jorå lilla Sture hittade jag på balkongen efter en stund, förstår inte hur fasen han lyckats komma ut där utan att jag hört det, och genom den lilla springan, så nu gäller det att ha koll om man ska ha det fönstret öppet. Han stod länge och gnällde och försökte att hoppa ut genom det stängda fönstret. Inte så smart katt!

Sen gick jag och Carro ut på en promenad som vanligt till Coop :D
Sen äta lite, sen var det dags för visningen på ÖH, lägenheten var väldigt snygg och fräsh, om vi flyttar dit skulle jag nog vilja glasa in balkongen, men det kostar ju pengar det också. Jag sa till mamma att pappa och morfar kan komma hit och visa deras händiga sida. Jag vet att de båda är duktiga :) Men vi får se. Vi vet inte riktigt om vi tycker lägenheten är värd vad dom ska ha, och ägarna tänkte inte gå under utgångspriset. Det var en nisse till som var och kikade samtidigt som oss, var säkert inte en dag över 20.. Pappa betalar?
För tydligen har det inte varit så många som varit intresserade. Nej fan jag får verkligen beslutsångest över allt det här med lägenheter.

Och det blir ingen roadtrip för husbilen var uthyrd, så tråkigt, hade varit skit kul att komma iväg och speciellt till ullared. Var över 4 år sen jag var där. BUHU!!!!

Om man kanske ska ta och bädda rent sängen som jag borde ha gjort när jag städade...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0