16.e Mass(Mars)

Undra hur det skulle se ut om jag skrev som jag lät? Inte så bra säkert..

Skönt med två dagars ledighet nu. Börjar såklart morgondagen med en lång sovmorgon. Sen får jag ta tag i hårbollshemmet. Än så länge känner jag mig inte nervös inför körlektionen på torsdag, men känner jag mig själv rätt så lär jag vara det på torsdag, men vafan han som ska köra med mig har ju alla pedaler han också, så det borde gå bra. Och sen efter det är det sminkkurs direkt, en jobbarkompis hade varit på en sån, hade väl inte varit för kul. Men kan väl vara bra och lära sig sminket lite bättre. 
 
Jaa sen kanske det blir en toppen helg också, om vi hittar en husbil så ska vi åka på roadtrip med T&M till tyskland, och sen påvägen hem till ULLLLLAAAREEEED, Åh jag vill jag vill jag vill shooooopppa! Det håller vi tummarna för.. Kan jag köpa mammas födelsedagspresent (som hon egentligen inte vill ha) i ullared.

Ch131 har ballat ur, hann se Desp sen la det av. Gick på på tvshack och hann se halva gossip innan det poppade upp att jag sett 74 miuter och måste vänta 54 för att kunna fortsätta. Bläk! Såg även på Saltön, följde alltid det innan när det gick, men kändes lite småsegt nu. Men ska ändå fortsätta se tror jag. Har väl inte så värst mycket annat för mig. Borde väl egentligen plugga teori, men de finns de tid för också, när jag har lust!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0