12.e Mars

Usch jag trodde aldrig eftermiddagen skulle ta slut, men som tur var gjorde den det. Inte så att mina jobb var speciellt dryga, det kädes bara väldigt långt kvar tills man skulle sluta.

Sen blev det en lång vilning efter jobbet, sa till en som jobbar helgen att dom skulle ringa om det fanns någon som ville jobba på söndag. Annars jobbar jag :) Förmodligen blir det visning på söndag kvällen då, och sen imorn också då.

Min mage skriker efter mat, E och jag sitter och ropar MAAAT till varandra, men ingen av oss orkar göra något åt det och vad vi ska äta. Ute får det bli vilket fall som helst..

Solsidan ikväll också, det får ju inte missas. Men nu tänker jag nog ta och göra något åt magskriket..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0