Wroom Wroooom

Ikväll har vi(E) varit ute och kört mc, jag måste ha enormt dåliga knän, eller så blir det så när dom blir kalla. Fick iaf skitont av att sitta ett bra tag, kunde knappt räta ut benet när jag av motorcykeln. Men det gick ju ver efter en stund.. Men det var kul att åka lite, var bra längesen nu, förra året blev inte så mycket för jag satt nästan och blunda hela tiden för jag var livrädd att jag skulle trilla av. Man sitter inget bra och det enda jag kan hålla i är E´s jacka. Men nu kändes det bättre, ja förutom mitt skitknä!

Försökte göra något lättlagat när vi kom hem, körde ihop lite pasta och räkor,kräftor gjorde jag till någon sås, visst gick det att äta men så värst gott vare inte!

Jag hittar inte på ett tredje klädplagg, jag har massvis med kläder, men bara vanliga tråkiga linnen, och sen ville jag haft något somrigt. Och tydligen så ska man komma dit med nytvättat hår? och OSMINKAD, jag tänkte jag skulle gå på stan och se om jag kunde hitta på någon klänning innan, men osminkad vettifan. Jag ser inte normal ut utan smink. Fast iofs nu när jag fått lite färg så ser det bättre ut. Och solbrillor finns ju. Aja får se hur jag gör. Annars tar jag väl bara något här..

Jaja, nu ska jag leta utlandsresa, nu när det inte blir någon lägenhet i sommar så kan vi likaväl boka en resa istället..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0