Torsda

Jobb idag, gick ju ganska så bra, kände mig inget bra på morgonen när jag kom till jobbet, men i den nya lokalen finns fan ingen luft! Tur att man inte är där så mycket. Men det gick bra sen ändå.
Fick även min ledighet för nästa fredag beviljad idag, var ju nästan lite på tiden :) Så nu är det dags med försök av övertalning IGEN, ska kolla vad dom där hemma ska göra, för vi måste ta de någorlunda lugnt eftersom E måste köra hem igen på lördag kvällen, för tyvärr måste jag ju jobba söndagen.. Balle! Men det blir väl som vanligt I guess, inget Vetlanda, samma vanliga Västerås. Ibland tror jag nästan E är rädd för att åka utanför Vås ;) Haha nej det vet jag att han inte är..

Fick min klänning såld idag, rätt nöjd med priset. Har lagt ut massa annan skit som jag knappt aldrig använt eller är för stort för mig nu. Det är ju bättre att försöka sälja än att slänga. Fast får jag det inte sålt så slänger jag det nog ändå.

E har varit på jobbfest idag, kom hem för en stund sen, får se om han kanske ska ner på stan. En annan ska ju jobba imorn med, sen är jag ledig ihelgen :)

Nehe ska Simsa en stund innan det är dags för natten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0