Tisdag..

Vilken konstig natt, E gick upp för han inte kunde sova, jag försökte sova vidare. Hade någon konstig dröm att jag var på Kreta med en tjejkompis, och i drömmen höll jag på att somna men så sa hon något och jag vaknade, även på riktigt. Gick upp en snabbis sen somnade jag om igen. Sov länge idag, skönt.
Började städa efter en stund, tur att ingen är här hemma när jag städar, jag blir så förbannad när det ser ut som det gör.. Katthår överallt, ibland vill jag knappt ha katt längre. Men bara p.ga katthåret. Älskar mina små missar annars.

Någon träning blev det förstås inte, jag har ingen lust. Men har faktiskt börjat göra situps på kvällen. Inte för de är någon vidare speciell träning, men lite iaf. Men blir irreterad på mig själv över att jag betalade 800 för något jag inte gör.

Jag kan heller inte sluta irretera mig på Nelly och tradera skiten. Sist jag beställe från Nelly gick det snabbt. Det kan jag verkligen inte påstå att det gjort nu. Och tydligen så skulle jag inte höra av mig igen förrän på fredag. Fan så trött jag blir.

Ikväll blir de hemmagjorda burgare och sallad till middag. Känner redan att jag börjar bli hungrig. Fick bli köttfärssås och sallad till lunch.

Ska även övningsköra lite ikväll, har läst lite lite teori iaf som han ville :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0