Shoppat igen..

Precis beställt kläder från Nelly, får hoppas det passar bättre den här gången.

Idag har jag hunnit med endel, börja tvätta halv tio redan, mellan tvättarna så städade jag. Och sen gjorde jag räk och kräftstjärt sallad. Inte så mättande men vågen visade mer en den skulle så då fick det bli nyttigare, iaf idag ;)

Har hunnit med att steka på balkongen också. Men nu börjar molnen visa sin gråa sida, hoppas det inte blir regn bara. Vi ska nog snart ut och åka lite Mc, jag skulle försöka filma E när han åker på bakhjulet.. Har för mig jag ska kunna göra det på kameran?

Hoppas bara det fina vädret håller i sig, imorn är ju modelldagen, har fortfarande inte hittat alla kläder, och mina skor från Thailand har då inte kommit. Bajs! Men något hittar jag nog på.
Och på lördag blir det nog lite partaj. Får se om jag dricker eller inte..

Här är kläderna och skorna jag beställde
--


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0