Posten suger!!!

Mailade Nelly idag igen, och fick svar att dom hade fått mina varor i retur? Och att jag skulle fått betala för frakten eftersom posten säger att jag mottagit paketet? NEJ? Jag har inte ens fått något sms om att det kommit. Aja så jag skrev att jag ville ha mina pengar tillbaka. Orkar inte med samma skit igen. Hade fått lägga en ny beställning då. Det sög ju, det var billiga skor som jag hade velat ha faktiskt. Men nu tänker jag lägga undan dom pengarna till semestern istället. Kanske hittar något snyggt där istället.

Har varit ute och övningskört nyss också, jag avskyr verkligen att backa in och parkera här utanför. Så jäkla trångt. Har räknat lite på hur mycket mer jag kommer behöva ge för körkortet. På ett ungefär iaf. Bra att veta, ifall jag behöver nalla mer pengar ifrån det kontot.. Haha..

Har fastnat i sims skiten igen så nu ska jag in och spela lite :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0