Never again!

Tråkig dag på jobbet, jag jobbar hellre ute än att stå inne och packa ner saker inför flytten. Usch vad tråkigt det var.

Efter jobb så solade jag, jag tror jag klarade 15 minuter innan jag var tvungen att gå ur solariet, det fanns ingen fläkt, inget fönster, inget alls. Jag tror aldrig jag svettats så mycket förut. Jag tänker aldrig igen sola utan en fläkt. Annars har vi haft fint väder idag, men nu ska tydligen regnet komma :(

Har precis stått och doppat jordgubbar i choklad som vi ska ha efter maten. E köper med mat från Gränden. Men man vet aldrig när det blir när han är ute och kör mc..

Hittar jättemysiga hus ute på landet, för nästan samma pris som vi budade upp till på lägenheten. Jag bor gärna lite utanför stan, det är ganska mysigt. Men vet inte om E är sugen på hus ännu. Jag flyttar gärna till hus, om det är samma pris för en lägenhet. Visst att det ligger lite utanför Västerås men tills vi flyttar lär jag förhoppningsvis ha körkort och bil..

Imorn ska jag ha en lång sovmorgon, det förtjänar jag allt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0