Kväller igen.

Jag har en förmåga av att alltid skriva innan man ska sova. Idag sov vi väldigt länge, för inatt kunde ingen av oss sova, när vi väl höll på att somna så hörde vi en jäkla smäll här utanför, lät som om en bil krockade, men såg inga bilar utan hörde bara en jäkla massa folk. Och dom hördes väldigt länge också. Och grannarna höll på med vuxensaker och lät förbannat högt, ja när jag är trött så stör jag mig på minsta lilla och hör ALLT! Och då var klockan halv fyra, och dom höll på fan i en timma. Så länge är de fan inge skönt.
Ja så vi sov väldigt länge in på dan idag.

Nu är de bestämt att vi åker på torsdag till vetlanda, blir att fira midsommar med mamma,pappa,malin,oskar med barn, kanske morfar också? Trevligt ska det bli iaf. Snälla Anders ska titta till våra damp katter på fredagen. Då blir dom inte ensamna någon hel dag iaf.

Idag har det enbart blivit thai mat eller liknande, tog spicy till frukost/lunch sen gjorde jag egen thailiknande mat till middag som även blir lunch imorn. Sen lär jag ju tröttnat på det i någon vecka.

Dagens händelse var när E skulle lyfta upp mig utan att tänka på att väggen går ner lite på ett ställe i köket, så där slog jag i rejält med huvudet. Det var ju inte speciellt skönt.

Nu har jag precis gjort mina situps, så snart ska jag väl försöka sova. Hoppas veckan går snabbt och det blir torsdag snart :)


Kommentarer
Sofie

Sv; Jo, jag tycker också att det låter som bra krav när det gäller pojkvän. & tack, jag försöker göra så gott jag kan, bry mig om honom så mycket jag bara orkar! Ha det bra, kram.

2010-06-21 @ 00:34:23
URL: http://sooozz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0