Klago inlägg!

Usch! Idag är egentligen min lediga dag. Men jag var på jobbet och hjälpte till med att packa ihop några timmar, sen hem och äta lite innan jag åkte ner till körskolan, där jag tycker att det är inga direkta förändringar, jag lär mig inget nytt. Blää!

Sen hem igen och då ska det diskas, städas och fan jag vet inte vad. Jag blir så irreterad över att mina lediga dagar ska behöva vara såhär, okej körskolan för det väljer jag så gott som själv att göra(efter tjat från E).. Men jag tycker inte att det alltid det ska behöva vara jag som städar och plockar. Jag kan plocka efter mig själv om jag själv stökar ner. Men jag känner mig ibland som en mamma som behöver plocka efter sin unge, kläder överallt, på alla ställen förutom i byrån eller garderoben där det ska vara.

Jag kan räkna på en hand på hur många ggr han har städat hela lägenheten.
Ja idag är jag gnällig, för jag orkar inte längre.
På fredag är det tvätt tid, mina lediga dagar är underbara.

Nej nu ska jag fortsätta med städningen, och fortsätta vara sur!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0