Häääälg

Äntligen helg. Sov bara ca 2 timmar inatt också, så jag har varit så trött på jobbet och när jag är trött så är jag inte alls på humör. Fast tror inte någon märkte att jag var sur, tur folk inte kan läsa tankar ibland :)
Vi har ju bytt lokal med jobbet, till ett trångt ställe. Vi har några meter att parkera cyklarna på, 5 bilar står och blockerar så vi inte kommer ut med dom, så idag när jag skulle hem från jobbet så åkte först en cykel ner, jag reste upp den så åkte nästa ner och nästan på en bil. Humöret på topp också förstås. ÅHH, fubb!

Hem och vila en väldigt lång stund behövde fan sova med så lite sömn på de två senaste nätterna. E var ute och körde mc och köpte med sig mat hem.
Helgen blir nog lugn, imorn ska jag förstås sitta 8-24 och se kunga bröllopet. NEJ det ska jag då inte göra. Då måste jag ha jävligt tråkigt. Är GP på kvällen och det ska jag nog se. Missade förra gången.

På söndag är det bara 2 veckor kvar, tiden går jäkligt snabbt. Längtar massor, sol,bad och god mat och dricka. Och sen vara hårfri en vecka, de ska bli väldigt skönt (hårfri=kattfri).

Hepåre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0