Fredag

Lång sovmorgon blev det. Men inget tvättande, vi hade inte så mycket tvätt så jag skjuter upp det en vecka :)
E kom hem ganska så tidigt, så vi åkte ner och såg fotboll på sportbaren. Sen gick dom vidare till ett annat ställe och skulle dricka lite öl och vänta på nästa match tror jag. Då åkte jag hem istället. Så nu har jag precis vräkt i mig en pizza, vilket är okej eftersom jag bara käkat smörgåsar idag.

Börjar bli irreterad på att inga av mina saker kommer. Skrev till Nelly och jag skulle höra av mig igen om jag inte fått något innan den 18.e. Nu ångrar jag att jag betalade innan jag fick sakerna.

Nästa vecka jag ska försöka ta tag i träningen igen. Och försöka hålla mig till det nyttiga igen. Fast det tycker jag ändå jag gör på vardagarna. Fast det räcker inte för att gå ner i vikt.

Nepp nu ska jag se på tv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0