Congratz Gollob.

Grattis Gollob till vinsten, Holta 2.a, Hampel 3.a och Crumpen 4.a.
Tror Gollob fick full poäng, så han förtjänade ju vinsten. Jonsson tappade visst gasen nånstans. Många fall, starkt av Zetterström att komma in efter en hård krasch.
14.e augusti får vi se speedway LIVE, pappa skulle boka biljetter, så E och jag åker hem den helgen så vi får se GP i må(l)illa. Det ska bli kul, sånt jäkla skönt ljud.

Min visdomstand muppar sig igen, så har fått ont när jag ätit och inte nog med det så har jag fått någon jäkla blåsa i innerläppen så det gör ont när jag dricker. Hoppas inte tanden jävlas med mig som sist, då fick jag feber och det gjorde sjukligt ont. Men Om det händer igen så tror jag att jag skiter i tandläkarn, för sist så gick det ändå inte över förrän några dagar efter jag varit där. Ja om jag nu inte bestämmer mig för att dra ut tanden. Men helst inte, det är både dyrt och det låter som det gör jävligt ont.

Någon som vet hur man gör när man beställer linser genom nätet? Vet ju inte vad för synfel jag har eller vilken styrka jag ska ha. Kanske borde besöka en riktig optiker först. Vill nog inte ha glasögon längre, för det känns som om jag behöver använda det på heltid. Ser verkligen dåligt. Och jag trivs inte med glasögon, dom är störande.

Aja nu ska jag göra annat.

G´bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0