Bränna ner lgh?

Skönt med en ledig dag, gick upp lite innan elva och ringde mamma, hon jobbar kväll den här veckan så vi hinner inte prata så värst mycket.

Sen cykla jag ner till ica ettan för jag glömde handla några saker igår, bla lingonsylt, jag var så jäkla säker när jag stod där på ica ettan att jag höll i lingonsylt, men när jag packa upp sakerna här hemma så hade jag fått med mig jordgubbssylt, 3 jäklar burkar jordgubbssylt står här hemma men ingen lingonsylt. Åh!

Städat här hemma har jag hunnit med. Och nästan lyckats bränna ner lägenheten, nej så illa var det inte, rökte på balkongen och lyckades inte släcka ciggen helt så när jag stod i duschen så kände jag röklukten och kuta ut och släckte det. Tur ingen annan märkte det och ringde brandkåren för det rykte ganska så rejält.

Ikväll blir de tacopaj till middag, tror jag ska göra salladen redan nu så jag slipper sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0