Backa hacka..

Vi har precis varit ute och övningskört, hur orkar folk backa? Jag blir yr och får ont av det, och sen är jag riktigt dålig på det. Fick backa runt runt runt på en parkering, inte konstigt kanske att man blev yr.
Idag fick jag även köra en bit på motorväg, men det gick ju ganska så bra, ingen direkt skillnad på 70-80, tycker inte det var längesen jag tyckte 30 var lagom.. Haha! Få se vad man ska göra imorn på körskolan..

Jag har egentligen shoppingförbud nu, men jag var tvungen att köpa bikinitrosor, jag vill ha såna som man knyter. Jag gillar inte när det skär in i fettet. Det är varken snyggt eller bekvämt, jag önskar det fanns bikinis i det matrial som det finns i trosor. Fast dom skulle nog flyga av såfort man gick i vattnet.

Träffa på en liten misse här utanför när vi gick in (dåliga ägare som släpper ut sin katt vid en stor väg) såg precis ut som Skilla, fast den var lite vit, eftersom min syn är så kass så trodde jag nästan det var hon som hade rymt på nå vis. Mysig katt som slängde sig över fötterna precis som Sture gärna gör på morgonen :)

 

Nepp lite tv innan natten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0