1.a Juni

Okej lite bättre humör nu.
Vi har varit ute och övningskört, jag har för mig jag skulle backa runt hörn imorn så det är väl lika bra att träna. Och jag erkänner att jag är helt värdelös på att backa, inte bara runt hörn utan i huvudtaget. Fick ont i nacken av att kolla bakåt som en idiot hela tiden, och ändå så såg jag inte ett skit. Jag gav upp efter ett tag, istället så belönade jag mig själv med glass, som tyvärr inte var speciellt god. Fan jag borde verkligen skärpa till mig nu. Jag lär ju inte gå upp till sommarn. Nej de får inte hända. Och jag är tydligen helt värdelös på att träna också. Undanflykter hela hela tiden. Kanske imorn efter körskola och förhoppningsvis hittat en klänning.

Ikväll blev det den super goda rätten igen, fläskfile med kantareller och pressad potatis. I löv it! Fick ge min kära mor receptet t.om..

Nej nu blir de slapp framför tv, Cougar Town är på nu, men de har jag ju redan sett. Men bra äre..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0