WTF?

Yeey jag har köpt mig en rosa dator :) Men nu ska jag försöka komma ihåg allt jag haft på min andra dator.
Pratade även med Kim innan, han sa att om jag fick tillbaka datorn ofixad så skulle han försöka hjälpa mig.

Jag har ett litet halft mongo här hemma tror jag, vi skulle eventuellt hitta på något med ett par kompisar och då skulle jag och den andra tjejen prata, jag skulle ringa före bion eller om de var efter, nu IKVÄLL sa han bara till mig. Men mobilen var avstängd och då är hon troligen på bio, då är jag socialt handikappad? Okej så jag antar att jag skulle kolla upp när alla bio gick? Åhh jag orkar inte.
Nu har iaf han åkt ut med sin mc.

Jag funderar på om jag ska ta en snabbis med dammsugaren vilket behövs. Får fortsätta installera allt efteråt istället. Har ingen lust att städa när han är hemma...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0