Sover inte än!!!

Jag borde vara trött och sova, men har inte somnat tidigt en enda dag sen vi kom hem från Kreta, och där slocknade vi innan 2 varje dag. Jag är knappt trött men tänker snart försöka sova ändå. Vi tänkte bege oss till kålmården imorn, eller ja om ett par timmar. Det stod mellan det och Gröna Lund. E fick bestämma, mig spelade det inte någon roll, bara vi gjorde något.

Idag har det varit en någorlunda lugn dag, var iväg till Kajjen och åt god sallad lunch, iaf för mig E tog pizza. Sen till ÖoB, då jag fick shoppa på mig schampoo och andra nödvändigheter, hittade tresemme för ett billigt pris så det måste testas. Sen en snabbis till Netonnet, och jag tror E köpte fel sladd. Sen hem och vara barnvakt åt J en liten stund. Sen har timmarna bara rusat iväg och nu är klockan nästan 4 på morgon.
Kommer eventuellt vara död imorgon, men va gör de?

Köpte förresten vax som man ska vaxa ben och sånt med, testade det när jag kom hem och antingen gör jag väldigt fel eller så funkar de inte. Då är det bättre med rakhyvel, låter dumt att stå ut med all smärta i onödan för inget alls? Men kanske gjorde fel ändå, hur man nu lyckas med det vet jag inte.

Nej nu ska jag tvinga mig till sömn.

Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0