Jag avliiider!

Fyfan vad det är varmt i lägenheten, det har regnat ute men ingen förändring här inne. Imorn tänker jag nog vara lite elaka mot våra katter och stänga in dom en stund i sovrummet. Vi MÅSTE verkligen vädra ur i resten av lägenheten. Toksvettas hela jäkla tiden. Å de är fan inge skönt.

Blev en lugn kväll, jag åt lite tacos, sen har jag fasen inte gjort mycket mer. Sprungit ut på balkongen några ggr för att svalkas. Vi försökte se Snabba Cash, men de verkade vara ganska mycket habla schabla språk och då behövs text. Sen ska vi köpa kabel så vi kan se på tv från dator, MEN det ska då inte kopplas från min dator kan jag lova. Nu tänkte jag att den här kunde hålla ett tag till.

Nej nu ska jag svalka mig ännu en gång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0