Homesick?

Städat och klart. Datorn hämtad, men får inte liv i den, jag tror det är glapp till laddarn, eller så äre fel på laddarn. Så jag tänkte jag ska åka till någon dator butik med datorn och se om de är någon laddare som vill ladda datorn. Sen köpa den och sälja datorn, datorn ska tydligen vara värd 4490:- stod det iaf i media markt papper. Så de tänker jag försöka sälja den för, lite mindre kanske.

Över till rubriken. Jag vet inte om jag har fått en rejäl hemlängtan, men jag vill verkligen flytta hemåt igen. Jag är trött på västerås. Eller kanske inte, jag vill bara ha de näraste närma. Jag tror bara inte min dröm om det kan bli sann, och det gör saken ännu värre. Det gör mig ännu mer ledsen.
Jag har hittat rätt kille i fel stad.

Jag är en framtidsmänniska, en familjemänniska. Jag tänker alltid på framtiden och hur jag vill ha den. Jag vill bo i en villa nånstans i Småland, med 2-3 barn(beroende på hur jobbiga de är) och det vill jag göra med E. Ingen annan! KRAAASCH! Så känns det!
Det är så jävla jobbigt att inse att mina drömmar inte kan bli verklighet!


Fuck this!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0