Hallå i värmen..

I tisdags kväll mitt i speedwaymatchen så kraschade min dator, blev nådigt förbannad, mest för att det var mitt i matchen, för jag trodde att det handlade om att datorn inte laddade, för jag märkte att det glappade lite till laddaren. Men nej den var totalt stendöd. Fick inte igång den igen. Jag tror tekniska prylar har något emot mig. Helt seriöst, allt går sönder eller liknande. Vi lämnade in den igår, men det är inte säkert jag får tillbaka den lagad, för nu går den bara på reklammation, för den är över 2 år gammal så det gick inte på garanti längre. MEN om jag får tillbaka den lagad så ska jag sälja den, jag ska troligtvis köpa en ny idag. Om dom inte lagar den så ska jag ta reda på vad den kostar och laga och om det inte är för mycket så får jag väl betala för det, kan ju vara värt det när jag säljer den.

Igår em åkte vi ut till E´s mammas stuga och har sovit över där inatt. Mysigt. Åt god grillad mat och badade. Vi hann med ett dopp idag också innan vi åkte hem. Vill inte lämna katterna ensamna för länge. Så nu är vi hemma i den kokheta lägenheten igen. Ett hus hade inte varit fel att bo i...

Evelina kommer redan på onsdag så nu är det inte långt kvar :)
E och jag åker kanske till kålmården nån dag nästa vecka, E tycker om djur och nästan gjort det som en tradition att åka till någon form av djurpark varje år.. Bara det inte är för hett så är det skönt.

Fick fullt med myggbett igår, det är det negativa med sommar i sverige och stugor som oftast ligger mer åt skogarna, fullt med äckliga djur. 3 stycken tror jag att jag har i bara knävecket. Blää!!

Nepp nu ska jag klä på mig och sen se om jag hittar mig en ROSA dator.. Haha. Vill inte använda lånedator mer, kanske den också går sönder... Man vet aldrig med mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0