Goodi!

Åh jag börjar bli dyr :(
Blev tipsad på jobbet av en bra sida på nätet som hade billigare smink/hudvård/makeup/parafymer produkter. Så det är klart att jag precis varit inne på den sidan och beställt. Lancome Hypnose mascaran och Dust it blev dagens shopping. Köpte Million Lashes mascaran förra veckan, men tycker inte den var något vidare bra. Men Lancomes ska tydligen vara bra. Nästan samma pris..
Jag hoppas att Dust it är det jag tänker på, har länge tänkt att köpa den, men det har bara inte blivit av, men nu så..
Sidan är: www.nordicfeel.se

Hittade ett recept som verkar gott. Ska tydligen ta ett tag och göra, men det får gå. Hoppas bara den blir god. Ja jag tänker smaka lite av den även att jag bantar!

När ska regnet försvinna, det var skönt med regn 1-2 dagar så det blev lite svalare inomhus, men nu är jag riktigt trött på regn och blåst och vill ha tillbaka sommarvärmen. Trist för dom som hade den sena semestern. Var inne på Aftonbladet och Vlt igår och det verkar som om det ska hålla i sig.. :(

Får drömma sig bort till ett varmare land.. Skulle vilja åka igen i höst/vinter. Vi får väl se..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0