Damn!

Jag låg nästan halvdöd när jag såg på speedwayen runt 21, sen tänkte jag att jag skulle duscha och göra mig ordning
för natten. Tro fan att jag blev pigg bara för de. Jag borde lagt mig smutsig istället ;)

Kycklingsalladen satte sig gott i magen, blev konstigt nog inte ens sugen på E´s chebaab, kanske inte så konstigt, micrad kebab, njaa inte så lockande.. Det ska vara VETLANDA kebab.

E hade blivit bjuden på "mansfest" som han kallade det samma helg som vi ska till Vetlanda, men vad är manligare än att fiska kräftor och se på speedway? Haha.. Okej fiska kräftor är väl inte så spännande egentligen, mest trevligt. Det är mycket godare att äta dom. Jag tänker tvinga dom att skippa tacosen på fredagen så vi kan äta lite kräftor. Eget kokande kräftor är så mycket godare än skiten på ica.. Fast det är inte jag som kokar, jag vet inte hur man gör, det får mamma och pappa sköta..

Jag trodde att pendlingen mellan jkpg och gbg skulle vara ungefär som mellan vås och sthlm, men tji fick jag, tar tydligen 2 timmar med tåg, måste vara bättre med bil då. Försöker hitta bra skäl att en dag kunna flytta, men måste bara hitta vääldigt bra skäl, eller kanske ett jävligt bra jobb åt E? :)
Nej ska inte tjata/skriva om det mer, nu ska vi lämna den diskussionen ett par år (månader). För det är ändå inget som behöver hända nu, utan mer när vi skaffar barn. Jag tror de flesta tjejer vill bo nära sina egna föräldrar när de skaffar barn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0