Dag 5..

Fredagen gick den också, inatt fick jag 3½ timmas sömn, men jag var lite piggare än de andra dagarna.
Fick frågan om jag ville jobba lite längre på söndag, men om jag inte har sovit något lör till sön så pallar jag inte det, jag är slut redan vid elva isf.

Hem och vila som vanligt, vakna hungrig och vill äta men inte laga mat(det är alltid ett problem här hemma) så jag köpte lite thai mat, kanske inte diet mat egentligen men bättre än pizza, och sen åt jag en päcka sallad till lunch så det tyckte jag att jag kunde få göra.

Såg en serie på svt24 som jag vill se mer av, en gammal serie, pusselbitar, men jag hittar ingenstans där jag kan fortsätta se på den :( Buhu!

Imorn ska jag sova ut, sen ska vi handla för kvällen. Jag ska försöka baka, skiter det sig får det väl bli glass :)
Trist att jag måste upp och jobba på söndagen.

Nepp nu ska de letas glutenfria recept!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0