Dag 1... Igen

Så då var det dags igen.
Dag 1 har börjat. Även på jobbet. Gick ganska så bra att gå upp även att jag knappt sov något inatt, kunde först inte somna, sen vaknade jag flera ggr och trodde jag försovit mig.
Men blev väldigt trött i slutet på dan, somnade nästan till hos en tant, så trött var jag. Och efter en dags jobb så känns det redan som om jag inte haft någon semester. Usch!

Efter jobb så handlade jag, blev förbannat dyrt, men som jag skrev igår, nyttig mat är dyr. Speciellt med all sallad jag ska äta, köpte massor av olika; wokade,grillade, och någon med linser. Den med linser provade jag precis med köttfärssås, den var helt okej.
Men bra att det finns lite variation.

Om man ska ta och hoppa in i duschen kanske...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0